+31(0)6 271 842 32
 a.vanhaperen@cijferseninzicht.nl

Klanten vertellen over Ad



Mark Brands

Directeur Eurostar 25 Holding B.V.

Ik heb Ad vanaf 2007 ingehuurd toen door de groei van mijn onderneming meer structuur gebracht moest worden in de administratieve organisatie.
Ik waardeer de inzet en motivatie van Ad om bestaande processen te verbeteren en om nieuwe projecten op te pakken. Gedurende de jaren is gebleken dat hij niet alleen kennis heeft als een controller, maar ook van automatisering en fiscaliteit. Gedurende zijn werkzaamheden heeft hij zich in korte tijd verdiept in de uitzendbranche. Daardoor wordt er zowel in binnen- als ook in het buitenland bij ons nu efficiënter gewerkt en is er veel belasting bespaard.
Ik hoop Ad nog veel jaren in te schakelen om projecten voor ons uit te voeren.

Jan Willem van der Meer

NL Jobs B.V.

Wij hebben Ad ingehuurd voor optimalisatie van ons loongebouw. Omdat hij bij een ander uitzendbureau in staat was om belastingen te besparen, hadden wij snel vertrouwen in hem gesteld om dit ook voor ons te verzorgen.
Naast de gevraagde adviserende rol bleek hij in staat om hands-on ook de conversie tussen financiële pakketten te kunnen realiseren door zijn kennis heeft hij een optimalisatie uitgevoerd van de loonadministratie. Wij waarderen zijn hulpvaardigheid en mede door hem hebben we meer inzicht gekregen in onze cijfers.

Paul van Abeelen

Directeur Isah B.V.

Ik heb Ad leren kennen als een gedreven en betrokken persoon. In het begin had ik twijfel, of je een interim controller voor 1 dag per week moet inhuren. Al snel bleek dat ik alle informatie van mijn bedrijf kon toevertrouwen aan Ad. Hij is een integer mens, waar ik de aansturing van de financiële administratie volledig aan heb overgelaten.
Hij heeft op de afdeling rust en structuur gebracht. En hij heeft de medewerkers getraind, zodat zij zelfstandig kunnen functioneren. Ik heb van hem duidelijke cijfers ontvangen en deze hebben we regelmatig samen besproken.
Ik kan Ad aanbevelen aan de bedrijven, waar behoefte is aan een blijvende realisatie van betrouwbare financiële informatie, welke efficiënt wordt samengesteld.

Ferdinand van Kampen

Directeur Hessels Industrie B.V.

In de periode bij Hessels Industrie BV ben ik blij met Ad te hebben samengewerkt. Als hoofd administratie/ controller stelde hij aan mij de juiste vragen. Voor hem stond het functioneren van de gehele organisatie centraal, boven te behalen van zijn persoonlijke successen.
Daarvan wil ik er toch een paar noemen:
- Hij zorgde ervoor dat iedereen goed met de software (ISAH en Accountview) werkte.
- Hij zorgde voor efficiënter en gestructureerd werken, waardoor het mogelijk was om met minder kosten hetzelfde te blijven presteren.
- Hij zorgde maandelijks voor betrouwbare consistente cijfers en analyses.
- Hij was vaak bezig met kennisoverdracht en verstrekking van inzicht.
Ik kan Ad aanbevelen aan nuchtere directeuren uit het MKB die zich afvragen waarom bepaalde verberingen op het gebied van administratie of automatisering in hun bedrijf niet gerealiseerd worden.

Ludo Hessels

Directeur Hessels Coating B.V.

Al vele jaren ken ik Ad als een persoon met een uitstekende financiële kennis. Regelmatig maak ik gebruik van zijn kwaliteiten, als het gaat om een liquiditeitsprognose, externe rapportages en analyses. Hij is in staat om zijn bevindingen duidelijk op papier te zetten.
Voor ons is het prettig altijd te kunnen rekenen op een professionele ondersteuning op de momenten dat dit nodig is.

Dennis Stikkolorum

Directeur Flextecs B.V.

Ik heb Ad leren kennen als een prettig persoon in de omgang. Hij is accuraat en heeft een goede werkmentaliteit. Hij is waardevol en draagt zijn kennis over aan zijn collega’s, zodat die beter gaan functioneren.
Ad stelt zich bescheiden op. Hij mag meer laten blijken intern en ook extern, dat ongemerkt de processen beter zijn gaan verlopen. Hij kan de inrichting en begeleiding van elke MKB administratie goed verzorgen.

Parttime controller

Beschikt uw organisatie niet over een fulltime controller, en biedt uw administratie niet de sturingsinformatie die u nodig heeft als bestuurder, dan kan inhuren van een parttime controller een uitstekende oplossing zijn. Al vanaf 4 uur per maand kan ik het verschil maken tussen wél of niet periodiek de juiste management informatie beschikbaar hebben.

Interim controller

Zit u tijdelijk zonder controller, of hoofd administratie? Of heeft u financiële ondersteuning nodig bij een project, zoals inrichten van nieuwe financiële software of uitvoeren van een kostenrondje? Wilt u de administratieve boel eens flink op orde brengen? Tijdelijk in huis halen van extra kennis via een Interim Controller is dan een slimme optie.

Grip op de kosten

Soms wéét u, soms voelt u, dat er op kosten bespaard kan - of moet - worden. Maar als de informatie, waarop u een besparings-programma baseert ontbreekt, weet u echt niet waar u moet beginnen. Van Haperen is dan dé financiële man aan uw zijde. Ik stel de vragen, zoek de informatie en verschaf u de gewenste cijfers en inzichten. Ofwel: geschikte sturingsinformatie. Ik kom heel vaak situaties tegen, waarin op veel fronten geld kan worden bespaard.

Heldere cijfers

Heldere cijfers is wat u als DGA, directeur of bestuurder nodig hebt. Op elk gewenst moment. Met heldere cijfers kunt u blijven sturen. Soms zijn die heldere cijfers er niet. Na een overname, voor of na 'n fusie, groeispurt of door ziekte van uw controller of administrateur. Als u deze situatie herkent dan heeft u mij nodig. Produceren van Heldere Cijfers, daarin heb ik mij gespecialiseerd. Mijn doel: u in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk inzicht verschaffen.

Nieuws

Tweets

De regels voor de nieuwe NOW3 zijn bekend. Na de Noodmaatregel overbrugging Werkgelegenheid afgekort NOW 1 en NOW is nu meer bekend over de NOW 3. De NOW 3 is ingedeeld in drie tijdvakken. Lees er meer over

LinkedIn

Nieuws

Waarom een financieel controller inschakelen?

Automatische verwerking van bankafschriften. Lees meer...

Waarom een interim financieel controller?Lees

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?